Tuesday, May 4, 2010

♥chelsea ♥



hye2... tghri buta nie aku nk cte la ckit pasal bola kan.
ritu aku tgok game bola antara LIVERPOOL n CHELSEA.... mase awl2 game tue nervous gak ar aku tgok kan... dua2 team hebat ...so susah la dua2 team nie nk menjaringkan gol..
but,Drogba telah menjaringkan gol yg pertama .. huhu... mcm xleh cye kan... my cyg sokong LIVERPOOL, so die mmg xleh terima la yg LIVERPOOL mmg looser time tue.. (jgn mrh ye syg)...
then gol yg kedua FRANK LAMPARD menjaringkan gaol.. huhu.. mmg POWER gler ar CHELSEA.. hahah...
lg la my cyg marah... hahaha... LIVERPOOl x ade menjaringkan gol langsung...

tp mmg aku ske sgtlah sbb team favourite aku menang 2-0.. huhu...
to my cyg,xpe la ye LIVERPOOL xleh nk menang.. mgkin bkn luck die nk menang utk game tue..
papepun,CHELSEA TERBAIKKKK!!


p/s:tgh study utk kuiz biss com pun smpt gak nk surf tenet.. :p

No comments: