Tuesday, November 22, 2011

go back to your blog..

ahakz! it's been awhile xupdate blog aku nie.. berhabuk da ha.. fuh2...  hehe.. so skg ni byk giler aku nk story mory .yelah kan, lama giler xupdate... tp dah dtg time nk mengupdate, mmg rajin semacam .. lol.. ok, cerita yg pertama.. last two weeks , rumahku syurgaku nie (BLOK DI3-00-04) dimasuki pencuri! what the heck??  tp selamat la barang aku xkena curi..sbb ad ttup pintu malam tue.. kalo x, dgn laptop2 aku sekali ghaib.. tp yg kesian, housemate aku la.. yana dgn nad kena curi hp dia.. tp bg aku ok la hilang hp dr hilang laptop.. ye dak?  jiran2 aku hilang semua.laptop, hp, duit... giler pencuri tue.. mmg nk kena la nnt kalo jumpe, aku ikat dia dkt btg pokok yg ade kerengga, biar kerengga gigit2 dia...  ok, end of story for part 1.

second, ni ceq nk citer pasal diri ceq.. aku tgh otw nk dpat lesen P. kalo x silap aku, lagi 3 jam mse belajar aku.. pastu aku dh leh test jpj pastue dpt lesen yg sah! wahhh..xsabarnyeee! hihi.. aku dah berangan dah.. nanti aku dh dapat lesen, aku nk bwk kete idaman aku.. hihi... ni dia kereta idaman aku..tadaa! 

MINI COOPER okeyhhhh !! mesti aku bwk bergaya gila.. pakai ray ban .. huhu... hotzzz! haha.. xleh blah aku ni..berangan je lebih. hik3...

ok la, skg nie aku dh nk masuk semester yg org kata tough.. aku kena siapkan research2 aku asap.. phew! giler kental.. aku kena buat journal mcm aku nie dh expert giler kan? haha... pas aku siap thesis aku ni, aku dh jd scholar .. org bijak pandai.. (org bijak pandai copy paste ) hik3... 

nk tunggu another post?? stay tuned!!!

No comments: