Tuesday, November 22, 2011

TM Malaysia!

F.Y.I last week aku , yana ngan si dia pergi Menara TM kat Bangsar atas dasar urusan business.. cewahhhh! urusan bisnes ape, sbb ade assigmnet PM. hihi.. bajet mcm org corporate je aku nie. :p k2, dh sambung..
mse g sne tue, aku x lah nervous, bese2 je.. tp bila dah tbe kat sne, mak oiii.. takut gak la sbb 1st time aku jumpa bapak dia live weyhh! dh la live, first time jumpa lak tue! hahaha..aku cool je la kan sbb bukan aku ade wat salah ape2 pun.. yg salahnye anak dia la.. senyap2 mencintai aku tanpa pengetahuan his dad.. hik3... ( mcm ombak rindu la konon :p).. without further a due, ni nk gtaw , bapak2 dia tolong arrangekan perjumpaan kami dgn Datin ape nth nme dia.. yg aku ingt manager yg dia bwk jumpa kitowang sekali.. Puan Sharifah Suri.. mungkin aku ingat nme dia sbb dia muda lagi kot.. hik3...dah pas berinterview dgn beliau2 , sese bergambar pulak.. nk taw sape cameraman kami?? Tuan Hj Othman, iaitu bapa kpd si dia.. ape lagi, nk x nk aku kena wat senyuman paling menawan la kan.. hihi.. ok2, nie saya selitkan sekali gambar2 yg telah diambil oleh bakal bapak mertua aku... sporting xbapak mertua aku? tegas2 dia pun, nk gak amik gbr kami .. heheh



















tq ayah for the precious moment with u.. even xde gambar bersama dgn ayah :)

p/s: no p/s for this entry 



No comments: